تبلیغات
معرفی مقالات علمی و پژوهشی - download دانلود پاورپوینت استراتژی برند

معرفی مقالات علمی و پژوهشی - download دانلود پاورپوینت استراتژی برند

معرفی مقالات علمی و پژوهشی - download دانلود پاورپوینت استراتژی برند
پاورپوینت با موضوع بررسی استراتژی برند در 30 اسلاید قابل ویرایش
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 6158 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
دانلود پاورپوینت استراتژی برند

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

بخشی از محتوای فایل:

تعریف برند

برند شامل یک اسم، لوگو، علامت، هویت و نام تجاری است.

مطابق تعریف شرکت اینتربرند، برند عبارت است از مجموعه ای از عناصر ملموس و غیر ملموس که در یک نام نجاری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا برای شرکت مزیت رقابتی ایجاد کند و ارزش بیشتری را برای مشتریان خلق نمایند (کلیفتون ومگان، 2000).

مطابق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا در سال 2005، برند عبارت است از اسم، واژه، علامت، طرح و یا ترکیبی از آنها که برای شناسایی محصولات و خدمات فروشنده و یا گروهی از فروشندگان به کار می رود و در محیط رقابتی نسبت به دیگر رقبا تمایز ایجاد می کند.

برند تنها یک محصول فیزیکی نیست، بلکه یک خاصیت منحصر به فرد است(مورفی، 1990).


html

تاریخ : چهارشنبه 1 آذر 1396 | 10:54 ق.ظ | نویسنده : پژوهان | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By Slide Skin:.